Friday, July 25, 2008

Smörgås killen , syssling på besök och newwan i övrigt

Grabbarna grus från söder har dragit hem nu. Blev några blöta kvällar innan dom drog igår. 
Var på våra roomates spelning i onsdags i lower east side på ett ställe som heter fat baby. sen blev det clubbande på the lit. mycket pop, som morrisey pulp mm...
Igår kväll träffa jag min syssling johan med fru som är här på besök vi körde home sweet home.ingen vila alls för mig och ikväll nån slags sista kväll för mark,,sjukt,,,hur länge ska man orka.....

Nedan lite blandade bilder, från jontes kamera ,,bla från i fre när vi satt på marks morbrors takterras och grillade jag carl , mark , ian och jonte...sjukt soft tak fin fina grilspett och trevligt sällskap..

NEW YORKS VIKTIGASTE SAK PÅ SOMMAREN EN FUNGERANDE AIR CONDITION,,MIN FUNKAR INTE DETTA ÄR MARKS,,MITT RUM ÄR BÅDE LJUST OCH VARMT


VET INTE RIKTIGT,,,,ALLTSÅ PÅ RIKTIGT VET INTE RIKTIG

NELSON VÅR KILLE I REPAN TILL HUSET DÄR SKOLAN LIGGER..SKÖN SOM ATTAN
SYSSLING JOHAN MED FRU HELEN PÅ HOME SWEET HOME

JOHAN OCH HANK...HAN GJORDE PRECIS SIN 6 TATUERING PRECIS VID MIG. ETT LITE LÄNGRE SMITH CITAT,,VI GILLAR MANCHESTER BANDS CITAT I MIN SLÄKT VERKAR DET SOM
GRILLNING




VÄRLDENS BÄSTA SMÖRGÅS FIXARE. HÄR KÖPER VI ALLA VÅRA MACKOR. OCH KILLEN BREDVID MIG ÄR ALLTSÅ TIDERNAS SNABBASTE OCH BÄSTA PÅ ATT GÖRA SUPERBA MACKOR. HAN SLICER KÖTTET SOM EN NINJA ANVÄNDER SITT SVÄRD.  

GRABBARNAS STUDIO SOM JAG NÄMNDE FÖRUT, GAMLA STUDIO 54 LOKALEN...VI KÖRDE LITE KUL SING SÅNG
IAN ON DRUMS

PÅ ROUGH CLUB..CHRIS TORSKA KLUNS VAR TVUNGEN ATT KÖRA CAPEN MED SKJORTAN

SJUKA SJUKA SJUKA IAN...HAN KÖR THE BENDING MAN VID KORSNING HOUSTON OCH BROADWAY, HAN KÖR DEN SOM SITT TRICK OCH VILL HA PENGAR FÖR DET. MEN BARA JUST DÄR. SJUKT JAG VET

TISDAG NATT I BROOKLYN


" Happy endings still don´t bore me "




No comments: