Wednesday, July 23, 2008

GALNA TIDER

Lite bilder från senaste tiden ,,har varit en galen intensiv tid med ludde hans flickvän hennes gäng ,,mitt vanliga gäng osv,,inte många timmar sömn per natt men men kul har det varit och är det sommaren är ju här och vänner hälsar på då får man ta fram den där lilla extra energin

vill se batman för övrigt heath ska ju vara grymt bra,,gillar batman lite av en favvo superhjälte,,nån sa att man inte får kalla han det för han har ingen super förmåga,,men kom igen han har ju sin fin fina bil och bälte och bröst muskler på suiten.



kan vara sjukaste bilden jag sett på länge

gangsta


glad hank

alla var tvungna at ha huvudbonad av nån skum anledning,,tror alkohol var inblandat 

söta mtv pinglor på besök från sverige

SÅ NEW YORK BILD


STEFAN ,MATILDA , SEBASTIAN
VI GICK ALLA NER TILL PARKEN NÄRA MIG SÅ FIN FINT MED MANHATTAN SOM WALLPAPER I BAKGRUNDEN



SANDRA LUDDES TÖS

KLASSISAR

THE LUDMAR
LITE SHOPPING PÅ BEACONS CLOSET,,HITTA FIN FINA YSL KAVAJEN FÖR 45 DOLLARS SJUKT PRIS


H H H SOM I HUDDINGE

CARL FREDRIK

IAN MARTIN CHRIS UTANFÖR ROUGH CLUB



KÄRA KLASSEN  MED VOICE LÄRARE DUSTY UPPE TILL VÄNSTER GLASÖGON OCH SMILE

RICHARD

MATILDAS FIN FINA TATUERING

MAREM 

KAI OCH SALAMON FRÅN KLASSEN,,,, JAG FRÅN SVERIGE SAL FRÅN PAKISTAN OCH KAI HALV TSK HALV JAPAN,,,,RIKTIGT BLANDAT FRÅN HELA VÄRLDEN

NÅN SLAGS BURRR MIN
RYAN ROOMATE ,, SOON TO BE FAMOUS ROCKER



SANDRA  LUDDES GUMMA KÖPTE TVÅ ROSETTER, C-F OCH LUDDE SER UT SOM ATT DOM JOBBAR PÅ NÅN SLAGS KYCKLING RESTAURANG

KAFFE PÅ OLIVES PÅ PRINCE STREET SOHO
KALLE MED LITE SHOPPING BAGS HAHA LILL SHOPPNING I SOHO

LUDDE OCH MOI PÅ MIRJAS ( LUDDES SYRRA) BAR UPPER WEST SIDE

KALLE OCH JONATHAN UTANFÖR POLO

SÖT MAREM UTANFÖR SKOLAN


" ABCD, EF AND G , WEL THAT REMINDS ME WHEN WE JUST TO BE FREE "

2 comments:

T.S said...

ser ut att vara mycket trevligt. jag vill med till new york!

Ian Josephson said...

Jag later swaggerna bara tala for en snubbe,
Vissa shons villa skada mig pa stan men tare lugn annars kommer jag fa skrapa dig som bubbelgum.